2009-10-04

*~Bad, bad, bad Alcohol!~*

I don't feel so well... fucking alcohol. Men får skylla mig själv när jag är så dum som dricker det. Poison. Känner mig alltid så pucko när jag druckit nåt med alkohol i. Jag blir inte modigare av det. Lika blyg som vanligt in a big crowd [or small, whatever]. Träffade en del trevligt folk igår och speciellt en väldans trevlig amerikanska som heter Amanda. Fann henne till och med på facebook. Small world. Idag kan jag inte tänka som jag vill.. har huvudvärk och känner mig allmänt blööörgh. Skitkul. Not.
Men kan nog inte sova heller.. för det var jobbigt. Bara massa konstiga drömmar om att jag var på en buss på väg åt fel håll och hade gett mitt hotellrums nyckel nån annan och så träffade jag Mariette Hansson [Idol:en, ni vet ;)] eller så var hon nån annanstans där jag såg henne i drömmen. Hm.. I don't know.
Minns bara ett konstigt virrvarr av bilder och känslor. Mysko. I blame the alcohol.

2 kommentarer:

  1. var glad för att modet inte kommer av alkohol! önskar jag inte blev så förbaskat rättfram! :P

    SvaraRadera
  2. äsch..vi hade ju personalfest å jag blev en klängelli..:P

    SvaraRadera