2009-10-03

*~Fest ikväll~*

Det var ett tag sen jag festade känns det som. Och länge sen jag drack nå alkohol också. Men det lär jag väl göra idag/ikväll. Ska festa tillsammans med Daniel och hans klasskamrater... Känns lite nervöst faktiskt men jag kanske kan vara social iaf =)
Är ju egentligen inte en fest-människa. Aldrig varit det. Men ibland är det roligt. Inte lika kul när/om man blir bakis dock. Men jag tål ju knappt nånting så det blir billig fylla för mig. Hehe.
Undrar om det är nå fler homo:sar dit vi ska. Man vet ju inte alltid om nån är gay om denne inte skyltar med det.


“Wow. I wasn’t sure where the party was, and then I saw the flashing lights and the ambulance, and I was like ‘right, of course! Death, carnage – it’s a Buffy party!”
- Buffy
[Hoppas dock att det inte är ett sånt party. ;P]

“Sure! We saved the world. I say we party! I mean, I got all pretty.”
- Buffy

“Beer bad. Bad, bad beer.”
- Xander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar