2010-08-22

*~Lasergame!~*

Fan, jag har glömt att skriva om när jag, Marie, Elli, Robin aka Liten, Jossi, Erica, Christopher och Ellinor spelade Lasergame i tisdags (17 aug)! Det var iaf skitkul!!! Vi var på ett ställe som kallas: "AREA 66" inne i ett berg! Det kostade 150:- per person när vi var 8a stycken. Vi spelade 3 omgångar i ca 1 timma. Mitt lag: Jag, Ellinor, Christopher och Jossi vs. Marie, Elli, Robin och Erica. Mitt lag förlorade tyvärr 2 ggr men vann 1 gång. Robin var bäst första gången och Christopher var i bäst de två andra gångerna. Jag hamnade typ näst sist och på 4e plats sista omgången. Måste alltså träna på att smyga bättre och att undvika att bli skjuten! Men det är inte så lätt. Men jävligt roligt! Det gör jag gärna om snart!!!

1 kommentar:

  1. Va kul med lasergame, har aldrig testat det :(

    Sv: Så kul att du har hittat till min nya blogg, jättekul! Va många bra filmer, det var några jag inte har sett så det var ju lite filmtips till mig också :D
    Jag har sett Sherlock Holmes och Prince of Persia och jag tycker att dom är jättebra!! :) Jag hoppas att du också tycker om dom :D

    Vilka tv-serier kollar du på?
    Ha en bra dag, Kram Sophie :)

    SvaraRadera