2010-08-30

*~Homo is home alone...~*

Det är bara jag och katterna hemma idag, imorrn och på onsdag kväll (har jag för mig). Så på onsdag kväll kommer älsklingen äntligen hem igen! Hon är i Skellefteå på kursträff med sina pluggiskamrater och har börjat skolan idag. Hon pluggar ju på distans så de måste ju träffas nån gång. Jag hoppas att hon har det trevligt. Men jag längtar tills hon kommer hem igen så vi kan mysa! ♥ Ja, okay jag är lite klängig ibland.. det får man väl vara? ^^

Jag har roat mig själv genom att kolla på SUPERNATURAL hela dagen. Dean Winchester (Jensen Ackles) är så snygg och cool! Ja jag sa snygg! och cool! Haha jag må vara gay, men fan man får väl tycka det också? ;) Jag gör det iaf. TEAM DEAN! I'd go straight for Dean! Haha, or not... ;) Lol!

Nu är det dock SEX EDUCATION s.2 på tvn! Rolig och viktig TV-serie om SEX.

Nå sex blir det väl inte för mig ikväll/inatt... om jag inte känner för att leka med nån av mina leksaker förstås. Haha! Oh well. Nu blev det visst lite naughty! LOL!

1 kommentar:

  1. haha det var ju bara om snoppar ;D nu är jag hemma sötis, puss puss! ;)

    SvaraRadera