2010-08-12

*~Horses is fun and games~*

Quarter Horse (Palomino)

Snygg färg på den här fina hästen! (Färgen kallas: buckskin)

Golden American Saddlebred (Palomino)
Häftig färg på en okänd hästras!

Rocky Mountain Horse (mörk kropp med ljus man och svans, snyggt som fan!)

Quarter horse (Palomino)

Jag är visst väldigt dålig på att skriva här... Har inte orkat helt enkelt. Lat? Jo.
Jag har fastnat för ett roligt spel (jag tycker iaf att det är kul) på FB som heter "Horse Saga". Det är i stil med rätt många klicka-spel på FB.
Där ska man föda upp hästar och tävla med dom och ta kort på dom så alla kan se hur fina dom är. Hehe. Simpelt men roligt för en "häst-tjej" som jag.

Jag älskar ju hästar och jag skulle helst vilja ha en palomino-/isabell-färgad (de gyllene hästarna)! Och en som har en annan cool färg som tex. "buckskin" eller kanske den som Rocky Mountain hästarna har! Kanske får importera en eller två från USA! ;)
Om man bara hade en jävla massa pengar!

Late update...
Födelsedagen min var great!!! :D
Fin middag hos Elli och jättegod tårta fick vi (jag, älsklingen, Robyn och Elli) äta till efterrätt!
Jag fick: 2 filmer, 1 bok, en parfym, ett prestentkort, en vit t-shirt, örhängen, kärlek och mys! ^^

1 kommentar: