2010-07-29

*~Stockholm Pride! eller "Fan vilket pissväder!"~*

Befinner mig just nu hemma hos Kat (kom hit igår kväll) och ska dra ut på TJEJFESTEN ikväll! GAY PARTY! Yay! Ska bli hur kul som helst men önskade att regnet kunde sluta. Det spöregnar ute. Pissväder! :S
Köpte veckopasset för 800:-! Dyrt som fan är det (dessutom var DOGTAGEN slut, WTF?! DÅLIGT!) och vi får se hur många dagar jag egentligen tar mig in i parken på nu när den har flyttat...

Och sen så undrar jag vart alla vännerna befinner sig... för det är TYP bara jag och Kat här i år av oss och våra vänner! PÖ-HÖ! :P Antar att det är många som inte har råd och många som säkert jobbar eller gör annat... Min tjej jobbar ju och har inte heller råd att komma hit detta år. Mycket synd. SAKNAR ER! Förhoppningsvis ser det bättre ut nästa år! ♥ :)

Men jag och Kat har kul iaf! Vi spelar olika TV-spel och ska se på Buffy the Vampire Slayer (BEST SHOW EVER)! We have... our own... fun! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar