2010-07-26

*~Snart åker jag neråt...~*

Så såg jag ut i lördags när jag (och älsk) var till Elli och åt och umgicks och hade trevligt tillsammans med våra vänner.

Ikväll ska jag flyga ner till Arlanda och där ska pappa hämta mig med bilen och sen så ska vi åka till stugan. Ska bli kul att träffa mina föräldrar och min vovve igen! :) På onsdag åker jag ner till Stockholm och träffar min bästa vän Kat aka Gaymo! Det ska bli för jävla skoj!!! ^^ STOCKHOLM PRIDE i år igen!!!!!
TJEJFESTEN ska jag självklart gå på också tillsammans med Kat ^^ Ett party fullt med brudar är aldrig fel! ;)
Men såklart kommer jag att sakna min älskling supermycket!
Jag kommer hem igen den 1 aug på kvällen. Sen fyller jag 25 år den 2 aug! :D
Får hoppas på bra väder på alla håll i veckan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar