2010-07-27

*~Så kan det gå... eller det var ju meningen!~*

Igår kväll vid 18.00 reste jag med Norwegian-flygplan ner till Arlanda.
Allt gick bra och jag och alla andra resenärer landade tryggt på marken efter ca 1 timme och 10 minuter. Ca 10 minuter senare var jag på flygplatsen och såg min pappa stå där och vänta på mig. Sen gick vi till bilen och drog iväg mot Rånäsberget. Vi pratade så mycket att vi missade avfarten mot Uppsala. Vi såg ingen sån alls! Vi var bara några mil ifrån Gävle när vi upptäckte det. Så vi fick vända om och åka på småvägar västerut. Efter ca 3 timmar och 15 minuter var vi framme! Beräknad tid skulle annars ha varit ca 2 timmar. Men det var roligt ändå. Fick se en massa småbyar som vi annars aldrig hade fått se. När vi kom in i Gävleborgs län upphörde asfaltsvägen och blev grusväg. Yay? Men när vi kom in i Dalarnas län så fick vi asfalt igen! Nice. Vi åkte från flygplatsen vid 19.30 och var framme i Rånäsberget vid ca 23.15. Trötta och hungriga och törstiga (jag iaf).

1 kommentar:

  1. du är gullig du hjärtat :) nu går jag och jobbar :) jag älskar dig! puss puss!

    SvaraRadera