2010-07-21

*~Okay dag & trevlig kväll!~*

Har haft en helt okay dag. Mer än okay faktiskt, men den började ju sådär.. med mensvärk. Isch! Hatar det.

Lite senare var jag på stan tillsammans med älsklingen och åt lunch på Dagoberts. Gottit! Men brödet var tyvärr inte lika bra som det brukar vara. Sen gick vi till smyckesaffären och så fick jag mig ett till nytt hål i örat. Så nu har jag 2 nya hål i mina öron! ^^ Nice! Det gick lika fort den här gången. Ska ta kort på dom när jag har tid. Sen gick vi till Kupan och köpte en fin, grå hoodie med katter och fladdermöss på och en gammal, högst nostalgisk VHS-film (som jag hoppas funkar!) med Dino-Riders, hihi.

På kvällen var jag och älsklingen bjudna över på middag till våra nya vänner Erica och Christopher som bor väldigt nära oss. De bjöd på tacogratäng + allt man har till tacos. Mumsigt! Och mycket trevligt sällskap! Tycker det är så roligt med nya vänner att umgås med.
Vi fick även efterrätt som de bakade ihop när vi var där. Äppelkaka med marsansås! Vi pratade, såg på klipp från olika serier och spelade olika TV-spel. :) Fun! Fun! Fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar