2010-06-02

*~rubriken är nere för tillfället~*

Idag har varit en väldigt neråt och uppåt dag. Har nog PMS.. fast jag vet inte.. kanske bara var på dåligt humör? Blev frustrerad av en grindjävel som jag inte fick upp idag när jag skulle ta ut Robban.. Det gick inte. inte själv iaf... So naturally I cried out of anger and frustration and feelings of humiliation because of the crying.. It SUCKED! Hatar att gråta inför folk. HATAR det. Känner mig så dålig då. HUMILIATION. Yes, asscrap! :P

Det har iaf fötts ett nytt arabföl runt 13.10-tiden. Jag såg att Bea började föla först av alla! Eller ja hästarna såg det först av alla, jag såg det sen och sen sprang jag efter Monika och veterinärerna som var där. Sen kom även Madde efter att nån sagt åt henne att hon fått ett litet brunt stoföl. :) Hon är jättesöt!!! Undrar vad hon ska heta och om hon får stanna kvar eller om Madde ska sälja henne.. Det är ju synd om hon gör det, tycker jag.

1 kommentar:

  1. Grymt och få vara med hästarna hela dagen!!

    Man får gråta inför folk kära homotroll :( Skickar massa massa massa kramar till sötaste lilla Hanna!!

    SvaraRadera