2010-06-25

*~Midsommar~*

Försökte ta en bild på mig och det fina vädret som är ute...
Men eftersom jag var inne så blev det bara på mig... :P

Så var det midsommar igen! HÄRLIGT! Sommarvärmen kom hit igår. Helt jävla fucking underbart! Jag är dessutom ledig hela denna långa helg så det känns himla sköööööönt!
Idag jobbar Marie och tjänar lite mera kosing eftersom det är storhelg, nice. Hon jobbar dock inte så länge utan slutar vid 13-14-tiden. Hon ska jobba igen på söndag. Duktiga tösen min.
Igår kväll så hängde vi med Jessica [länge sen hon var här] och Liten och vi åkte upp [ner?] till Aldersjön och badade våra ben och satt på bryggan och snackade. Det var inte jättevarmt i vattnet eller luften för solen hade ju börjat gå ner då typ. Men det var inte jättekallt heller. Marie badade till och med sina ben och sin tröja lite grann! Jag är värsta badkrukan... vill att det ska vara både varmt i vattnet och i luften när jag ska bada. Annars får det vara.

Idag ska vi till Maries pappa [min "svärfar"! ;)] och äta midsommarlunch. Ska bli trevligt.

Men nu ska jag spela Guitar Hero Metallica! Det var allt för länge sen... undrar om jag fortfarande kan spela det, haha. Får köra det på EASY!
XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar