2010-06-03

*~Bilder på hästar & föl som finns hos Stall WF!~*

Zagreb, T. Hall och Chili Ås i stallet. Ljuset blev ganska coolt.. It's an Angel in it! ;)

Paul November - Stall WFs avelshingst! Han är hur cool som helst! Och jättefin.

Zidora och hennes fölunge

Unghingsten Plexus. Han är typ den sötaste lillhingsten jag sett!

"Helge" med dropp på sig. Han mådde inte så bra i början av sitt liv så därför fick han ha droppet och täcket på sig.

Jag vaktar "Helge" när han hade dropp på sig.

Lillen sover i boxen.

Jag rider Chili Ås.. en solig dag.

That's me! ;)

Tequila Sunds fölunge... Vet inte om hon heter något än.

Stallets hingst T. Hall.

Travaren Zagreb.

Kallblodets fölunge vars namn jag inte känner till.

Kallblodet och hennes föl som kliar sig.

Euronova och hennes fölunge "Helge".. undrar om han ska heta så?

"Helge" sussar i hagen.

Bea födde fölet [den lilla bruna i mitten av bilden ;)] i hagen igår eftermiddag. Jag såg det först!
Monika kollar till dom.

Fölungen, Bea och Monika i hagen.

Bea slickar sin bäbis efter att den blivit inburen av veterinären.

Lillan kan stå upp efter bara några timmar! ^^

Beas stoföl på smala långa ben.

Araben Bea och hennes lilla fölunge som sussar i halmen [ som föddes 2010-06-02! Alltså igår! ]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar