2010-01-03

*~Lugn dag~*

Softat idag i soffan. Hela dagen. Lär väl bli typ samma imorrn. Vaknade för jävla tidigt imorse bara. För att vara jag alltså [ja när jag inte jobbar brukar jag sova till minst 12-13, but noo!].. Ovant. Känner att det här blir ett menlöst inlägg. Men det spelar väl ingen roll.

Har sett på The L Word-avsnitt idag från säsong 1. Very nice and very gay!
Och lite Simpsons och Family Guy och sen så såg jag den brittiska kriminalserien: Collision [reprisen gick på SVT24 idag]. Den var faktiskt spännande. Och hemsk. Så klart så dog ju karaktären jag inte hoppades skulle dö i seriekrocken/kollisionen. Karaktären hette Alice Jackson och hon spelades av Lenora Crichlow [som är mer känd från den brittiska homo-serien Sugar Rush och även från Being Human där hon spelade ett spöke].
Men så är det för de flesta favoriterna jag har i mina serier.. tyvärr. De dör eller lämnar serierna på andra vis till slut. Så jobbigt. Do I jinx it for them? Hm...
Nu är det Spider-Man på TV. Undrar just vart han fick tyget ifrån till sin dräkt och om han sydde den själv, haha! ^^ Han ser ju faktiskt inte ens ut som en spindel.

På måndag ska jag äntligen se AVATAR tillsammans med Madde och Tommy! Madde blev tyvärr sjuk då vi skulle ha sett den men nu är hon frisk igen. Yay! =)
Ska bli så roligt! Läääääääääääängtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar