2010-01-20

*~!!!!!!!!~*

Jag har packat. Packat. Och åter packat. Idag har det mest känts som... blöööööuuurgh! =P
Jag har fått min mens och det suger ju alltid. Det enda som är bra med det är att jag inte är preggo/with child! Haha. XD

Både Buffy och Xena får stanna hemma i källaren tillsammans med nästan alla mina andra TV-serier och filmer och böcker. I'm gonna miss them so much! Or not. Vi får se. ;)

Bara datorn som inte är nerpackad i min data-väska ännu.
Kläder är packade och PS2:et och spelen och några böcker och några TV-serier.

Men IMORGON bär det av mot Gävle och sedan vidare mot Boden! WOHO!!!!!
Åker med natt-tåget uppåt mot Norrlandet!

Det ska bli så roligt och underbart och jobbigt och sexigt och kul och bråkigt och fint och naughty och gulligt och mysigt och busigt och fint och trevligt och styggt och härligt och spännande och gosigt och knasigt och skojigt och vackert och snuskigt och läckert och galet och kämpigt och snyggt och scary och skönt och fantastiskt och lovely och awesome att bo ihop med och umgås med min älskling!!!!!! ^^
HELL YEAH!

Jag Hjärtar Dig så jävla mycket älsklingstösan min! ♥♥♥♥♥


Nu ska jag gå och äta mat (fyllda lövbiffar med sås, kryddsmör och klyftpotatis) som pappa tillagat! =) MUMSIGT!

1 kommentar:

  1. Sv: Va kul att du har beställt boxen! :D
    Det var verkligen mycket i den, 3 skivor med New Moon det är jätte mycket. Inte så jätte dyr faktiskt, trodde det skulle vara dyrare.
    Jag längtar också :D
    Ha en riktigt bra kväll, Kram :D

    SvaraRadera