2010-01-05

*~AVATAR~*

Jag, Madde och Tommy var och såg AVATAR på bio igår kväll.
Den var väldigt bra och jättesnyggt gjord! Häftiga effekter, snygga animationer och bra skådisar + bra handling även om den får mig att tänka på Disney's POCHAHONTAS [Tack älskling ;P]. Jag börjar även tycka att Michelle Rodriguez [som spelade militären Trudy Chacon] är snygg. Hennes karaktär var iaf väldigt cool och tuff. Jag gillar ju tuffa brudar! Haha. Antagligen har min flickvän haft ett bra inflytande på mig.

AVATAR är iaf en film som man borde se!
En riktig anti-Amerika-film. Yeah. Om man gillar sånt ;)
"American's bad. Tree pretty." Som Buffy skulle ha sagt.. ^^

2 kommentarer:

  1. mycket bra film. fast jag har varit kär i michelle sen resident evil :P

    SvaraRadera
  2. Svar: Haha det hade jag inte tänkt på :P
    Men Kristen lyckas komma i triangeldrama filmer ^^
    Var tvungen att kolla på den och se om den var lika bra som ag tyckte när jag var mindre och ja den var bra :D
    HA en bra dag, Kram Bellz

    SvaraRadera