2010-10-13

*~Dino Riders~*

OMG nostalgi!! :D



JA jag ÄLSKADE Dino Riders när jag var liten!!! Pojkflicka som jag var! ;)
Undrar om fler än jag gjorde det... Kanske mest var killar som gillade dom? Nästan alla killar jag kände lekte med dom när de var små. Jag älskade dinosaurier när jag var liten så det var ju inte så konstigt att jag gillade den här serien! Sen hade jag ju även några Dino Riders-figurer som jag lekte med också. Jag och grabbarna på gatan (det var tider det), haha! Fatta om jag var avundsjuk på Johan som hade T-Rex!!! Jag hade typ 4 mellanstora dinosaurier. Men ingen av de stora maffigaste tyvärr... De var för dyra.
Fast en (flygödla) tappade jag bort när jag hade med mig den till dagmamman... Så himla störande! >.<

Här är första avsnittet uppdelat i 3 delar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar