2010-10-20

*~Avatar: The Last Airbender~*

Igår kväll var jag, älsklingen och Christopher och såg Avatar: The Last Airbender i 3D på bio. Jag gillade den väldigt mycket för jag tyckte den var så fint gjord. Väldigt barnvänlig kan jag säga. Typ inge blod alls trots att det var mycket slagsmål/fighter. Jag älskade så klart drakanden! Den var snyggt gjord! Tycker även att det var roligt att se Jackson Rathbone i en roll där han fick göra mer än att bara stå stelt och prata ibland (ja jag pratar om Twilight och New Moon där han spelar den mer reserverade vampyren Jasper som iaf fick ha mer action i Eclipse). Han hade en snygg sidecut också (hårfrisyren). Pojken som spelade Aang tycker jag var duktig.
Älsklingen och Crille tyckte nog inte att den var så himla bra. Kan ju hända att det var mer barnfilms-fantasy än vuxenfilms-fantasy. Men det skiter jag i! ;) Det man störde sig på mest var väl det språkliga. De pratade lite konstigt ibland. Oh, well.

1 kommentar:

  1. Coolt att se den i 3D, jag såg den vanligt. Men med lite 3d effekter på tror jag den hade varit snäppet lite bättre ^^ Saknade doc lite humor i den :P
    Har du sett den tecknade serien som filmen bygger på? :)
    Kram Sophie

    SvaraRadera