2009-08-29

*~Trevlig dag med trevlig vän~*

Idag har jag minsan haft en jävligt trevlig dag tillsammans med Sandra!
Vi har gått på stan och kollat på marknaden [vettefan vilken slags marknad det var den här gången, har alltid nollkoll på sånt] och jag har ätit mina första brända mandlar och jag tycker att de smakade gott ast de var dock väldigt varma först. Sen satt vi en stund och kollade på folk och pratade lite om allt möjligt och sen gick vi till affärn och köpte mat. Efter det gick vi hem till mig.

Vi har sett på filmerna Bläckhjärta [mycket bra och sevärd film!], Den otroliga vandringen [nostalgi till tusen!] och sen såg vi på lite roliga Xena klipp och 3 avsnitt av Legend of the Seeker. Sandra tyckte också att det var en spännande och bra serie trots att Kahlan råkade byta kläder [från sin gröna klänning till sin vita "confessor"-skrud] en gång fast hon inte skulle det. Haha. Det missade jag visst förut ^^ Men det gör inget. Hon är ju jävligt snygg och det är ju viktigast, eller hur?! ;)

Det är väldigt kul att umgås med Sandra för hon har så lätt till skratt [iaf när hon är med mig ;)] och det är så skönt. Sen har vi liknande intressen som; bra filmer och TV-serier, vampyrer, och DRAKAR! Både hon och jag samlar på snygga AGORA-DRAKAR och det GILLAR vi, ála facebook-style! ;)
Hon ska nog börja kolla på the Vampire Diaries när den börjar också bara för att jag visade henne trailern, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar