2009-08-25

*~Oh, well~*

Är dålig på att uppdatera, jag vet det. Men det beror på att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om..

Så vad pågår i mitt liv för tillfället?
Ganska lite just nu. Är typ ledig. Ingen som ringt från jobbet, än. Men kanske innan fredag.
Tar det mest lugnt och ser på TV-serier som: Ghost Whisperer. En bra och spännande TV-serie eftersom den innehåller övernaturliga fenomen [iofs mest spöken/andar] och så blir man gråtfärdig efter nästan varje avsnittsavslutning. Det blir iaf jag. But I'm a big "softy". ;P

I alla fall så ska jag, Lucas, mamma och pappa åter igen åka till Lofsdalen. Det var väl ca 4 år sen jag var där. Vi ska åka dit på söndag den 30e augusti och så kommer vi tillbaka på fredagen den 4e september. Längtar faktiskt en del. =) Ska bli trevligt att komma iväg härifrån igen. Och när jag kommit tillbaka från Lofsis så ska jag försöka fixa biljetter upp till min älskling i Norrland! Är ju väldigt längtig efter henne. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar