2009-08-18

*~Damn the distance~*

Distansförhållande är så jävla jobbigt ibland. Rekommenderar det inte direkt. Jag skulle så väldigt gärna vilja vara närmre henne. Bo närmre iaf. Skulle vara underbart att flytta ihop med henne och samtidigt väldigt skrämmande. Läskigt värre faktiskt.
Jag vill inte att vi ska bli som andra par som flyttar ihop jättesnabbt [är 2 år och 3 månader jättesnabbt? tror inte det är så i homovärlden iaf... då flyttar man ihop mycket snabbare... har jag hört ;P] och sen tröttnar på varandra eftersom man inte ger varandra tillräckligt med utrymme eller pga nåt annat skit... Det vore så jävligt. Do. Not. Want!
Och sen är frågan... på vilket jäkla ställe ska vi bo? Vilken stad är rätt för oss? Ingen som vet?
Vi har iaf barn ihop. Även om dom är katter. Flator och katter ;) Fast jag är mer hund-människa än katt-människa. Men våra kissor är ju sötast. Förstås.
Jag längtar efter dig sötnos... efter er[!] Mina gullesnuttisar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar