2009-08-05

*~Idag är också en dag~*

2 år och 3månader firar vi idag, jag och älsklingen [grattis till oss], men på olika håll.. det är ju för jäkligt. Jag saknar henne alltid när vi inte är tillsammans. <3 Vi är bäst!

Har roat mig med att gå på stan [efter arbetet förstås] med brorsan och hans tjej och kollat på en akustisk gitarr som jag ev. får i födelsedagspresent av morsan och farsan på lördag.
Here's hoping! Den var liten som jag [!] och jag kunde nå strängarna också vilket är ett plus! ;P Har även sagt att jag vill ha stålsträngar och inte nylonsträngar. Mycket viktigt sånna grejjer.. Haha. Inte för att jag kan nånting om sånt egentligen. Men man får väl lära sig! ^^ Ska iaf försöka lära mig att spela på den om jag får den. Ackord och noter kan man ju hitta på nätet så det blir nog bra... *Hoppas*
Sen får väl brorsan visa mig lite också om han orkar. Han har ju så kallat "absolut gehör" den jäkeln så han behöver inga noter utan har lärt sig spela gitarr [m.m.] utantill! Fuskisen! ;P

Nu ska jag spela Guitar Hero Metallica [som ju inte är lika som på en riktig gitarr, men coolt ändå].
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar