2009-07-25

*~Ute i skogen~*




Eller ja, inne i stugan som ligger ute i skogen här är jag nu. Regnet öser ner igen. Det var ett jävla regnande den här sommarn. Men så är det väl med Sverige.. Är det inte skitvarmt så är det kvavt som fan eller ösregn. Inget att göra åt. Man blir aldrig nöjd liksom. Men här ute i skogen är det ju trevligt. Skönt att komma bort från stan en stund. Trevligt att umgås med föräldrarna och min älskade hund. Här kan jag liksom koppla av eftersom jag inte har speciellt många måsten här ute. Nice som fan! =) Och jag får äntligen ha lite tid tillsammans med min vovve igen. Har saknat han massor.
Det enda dumma var väl att jag glömde min datorladdare hemma så mitt batteri håller på att ta slut snart. Typiskt mig att vara så glömsk, men jag blir det när jag blir stressad och det blev jag igår så då händer sånt.
Det enda jag inte gillar med skogen är dess småkryp och insekter [vilket kanske är samma sak men ändå]. De får gärna finnas där men de behöver ju inte krypa på en eller försöka äta upp en. Annars är det fint och ganska mysigt i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar