2009-07-26

*~ÅRETS ÖNSKELISTA~*

  • Att kunna träffa älsklingen snart!
  • Födelsedags-hångel ;)
  • Födelsedags-komplimang [nån kanske tycker att jag är lite söt eller rolig eller så?]
  • Ford Mustang GT [eller annan snygg mustang]!
  • Gitarr [akustisk tror jag att jag helst vill ha] för nybörjare
  • Sk8board för nybörjare + en sk8-lärare ;P [har ingen aning om hur man gör tricks eller nåt men det är coolt att sk8a!]
  • Animen Sailor Moon på DVD [alla säsonger + alla filmer med japanskt tal och svensk eller engelsk text!]
  • FILM: Bläckhjärta/Inkheart [önskat mig av älsklingen]
  • PS2-spel: Need 4 Speed: Undercover [om det är ett bra spel, nån som vet?!], Guitar Hero: GREATEST HITS, Guitar Hero 5
  • Pengar
  • Bio-checkar [så man kan gå på bio när man vill och kanske även bjuda nån ;)]
  • En piercing i läppen [om jag vågar!]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar