2011-03-28

*~Första dagen som trainee~*

Idag har jag varit och jobbat som trainee (eller ska jag kalla det för "praktik" när man inte får nån löööön?) i travstallet. Mockat, ryktat hästar, lett in och ut hästar ur hagar, följt med till travbanan och till och med fått köra lite (fast inte på travbanan utan i skogen). Det var kul att köra! :D
Jag kommer vara rätt trött i armarna imorrn... och i resten av kroppen... Var skittrött när jag kom hem men har hållt mig vaken tack vare älsklingen... ska dock snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp så himla tidigt imorrn för att hinna gå in till stan för att ta bussen ut till stallet. Hoppas att jag vänjer mig snabbt så jag inte är så jävla trött varje dag... ;P

Gården där jag ska tillbringa ca 3 månader framöver... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar