2011-01-22

*~Tjo~*

Jodå visst lever jag. Har bara inte orkat skriva nåt här på jättelänge... Lat - jaaa! Idag har jag bredband via router! Tack Crille! :D Så nästa vecka ska jag säga upp tele2-fjantet! HURRA! Det var fanimig på tiden! Så jävla bra.
Erica och Crille var nyss här och hjälpte oss med datorerna. Älsklingens dator har ju dött så vi undrade ju varför och så ville vi ju gärna ha router så jag slipper ha segt internet jämt. Marie kunde nu äntligen spara allt viktigt på sin externa hårddisk så det var ju iaf positivt även om hennes dator kanske inte kan räddas... :(

Ikväll är jag "ensam" hemma. Marie jobbar idag och imorrn och det är jättebra tycker jag. Money goooood! ;D
Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med just nu men får väl hitta på nåt. TV-serier eller bokläsning eller bara musikpoppande. Helg är härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar