2010-12-24

*~God Jul!~*

Ja då var den här igen, Julafton, o snart är den slut. Det känns liksom som att den går fortare när man blivit äldre. Skumt. Jag har ju som ni vet tillbringat denna Julafton hos mina föräldrar o min (vår) hund i Dalarna. Trevligt. Snart blir det julbord med pappas hemlagade köttbullar (typ godaste som finns att äta på julen förutom kanske choklaaa!) o potatis o julskinka o ägghalvor o lax o annat smått och gott. Jag ska dricka kiviks päroncider ikväll.

Jag har fått massor med awesome presenter idag. Bl a. ett par nya jeans (som jag provade ut i tisdags, från JC), en lila mössa, ett halssmycke (en Drake förstås, från den superbraiga affären: RAIA!) o örhängen (en pegasus till vardera öra, också från RAIA), en rutig skjorta i flanell-tyg, en t-shirt o Nemi albumet nr: 8 + pengar m.m.

Btw jag önskar att affären: RAIA kunde flytta med mig upp till Norrland! De har så mycket fint från tex. Agora (älskar deras drakar och fairies) och andra länder.
Jag är glad att den affären överlever i stan. Inte många speciella affärer som gör det tyvärr.

Vill iaf önska alla som läser min blogg en riktigt fin och mysig Julafton
och God fortsättning!
GOD JUL!

1 kommentar:

  1. Letade efter din blogg, länken försvann för ett tag sen när jag rensade datorn :P

    SV: O där var många bra tips på tv serier! Glad jag blir, har sett True blood och det var riktigt bra! Vampire diaries lyckades jag kolla klar på på 5 dagar, haha kunde inte sluta titta! ^^

    Tänkte att det kanske skulle bli lite supernatural nu, har hört att det ska vara bra :D Legend of the seeker har jag aldrig hört talas om, vad är det för typ av serie? :)
    Kram Sophie (:

    SvaraRadera