2011-01-25

Gästbloggande

Japp, det är sant, idag är det inte Hanna som sitter vid tangenterna. Hon står faktiskt i duschen, den lilla mumsbiten. Den som dansar pekfingervalsen idag är Hannas andra hälft; the woman, the myth, the legend, som inte ens ids skriva i sin egen blogg.

Just idag är vi lyxigt lediga. Imorgon ska Hanna tillbaka till praktiken som hon fått förlängt på två veckor till. Jag ska snart knalla iväg till mamma och hämta bilen så vi kan åka till Dollarstore och förhoppningsvis hitta snorbilliga gardiner till köket. Helst såna som katterna inte försöker hänga sig i, de har slitit ut nog med fästen ur väggen. Själv pluggar jag på som vanligt, och försöker också hitta en praktikplats i den här gudsförgätna jävla hålan där vi bor.

Idag är det en ganska speciell dag, jag och Hanna har idag nämligen bott ihop i exakt ett år. För ett år sedan lurade jag upp henne till kalla norden, intet ont anande, med en praktikplats i mammas stall som lockbete. Föga anade hon att hon skulle stanna så här länge. I'm so sneaky sneaky....hehe. Hanna är ganska lätt att bo med på många sätt. Hon äter väldigt lite, hon snarkar inte, hon är lika mycket nattuggla som jag är. Och så är hon väldigt gullig också, det är förstås det viktigaste. Och naken ofta. Också mycket viktigt.

Nu hinner jag inte gästa den här bloggen mer, jag ska se klart på Project Runway och gå och hämta bilen. Jag ska bara...som Alfons Åberg brukar säga. See ya!
// Sambon herself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar