2010-11-24

*~Genrep med BLACK VILLAGE ROCKERS~*

Det var körövning (inte bilkörning utan sångövning ;)) aka genrep idag i ABF-lokalen. Jättekul var det!! Synd jag var så jävla trött bara. Nu kan jag nästan sjunga låtarna utan att sjunga fel, YAY! Måste bara lära mig några verser i nån låt utantill. 9 låtar ska vi sjunga utantill (de var helt nya för mig när jag började för nån månad sen)! Tycker jag är rätt duktig faktiskt.
lördag, då jävlar blir det NORDIC RAGE METAL FESTIVAL! WOHO!!!
Det stod om den festivalen i dagens "extra BODEN"-tidningen. Kören BLACK VILLAGE ROCKERS nämndes också! ;) Och det ska stå nåt om det (och oss?) i NSD på fredag tror jag.
Jag längtar efter att få framföra låtarna för folk! Vi har ju tränat för det! Jag ska vila rösten lite så den inte blir förstörd tills dess. Jag blev väldigt hes efter dagens övning. Tog väl i lite för mycket... men va fan det är ju rock 'n' roll! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar