2010-11-28

*~1a advent = nothing special~*

Det är första advent idag. För de flesta så betyder det väl myspys och julstök inför julen och tänder första adventsljuset och myser med sina nära och kära. Eller för sig själv. Men inte jag. Dels vet jag inte om älsklingen har nån adventsljusstake och sen så har jag ju henne inte ens här.. Tycker inte att det är lika mysigt att mysa för mig själv.

Jag ser på the L word och önskar att jag också kunde ha det som de har det (när de har det bra förstås ;))! Fan jag längtar efter min älskling så otroligt mycket! Bara nån vecka kvar nu men ändå.. 5 veckor känns som hundra år minst när man inte varit ifrån varandra på länge! Äsch nu ska jag sluta klaga för fan! ;) L word är hett!



Lara & Dana = So fucking cute!


Förresten... gårdagen var rolig! Vi sjöng upp och sen så gick vi och lyssnade på nåt band, vars namn jag glömt, innan vi skulle upp på scenen. Scenen var ganska liten så vi fick stå ganska nära varandra och man såg inte publiken för det var sånt motljus på oss. Men vi sjöng ändå bra. Jag tycker det var över för fort. Efteråt så gick vi och tog gruppfoton som jag hoppas att jag får sen när de tagit ut dom på datorn! :)

1 kommentar:

  1. julskrotet finns i en låda på vinden älskling ;) puss puss!

    SvaraRadera