2010-04-13

*~Den vill då inte ge med sig~*

Förkylningshelvete!! Nu har det gått en vecka sen jag blev förkyld och självklart smittade jag älsklingen också. Vi kan ju inte låta bli att pussas. Alltså det går inte att sluta med det.
Seriously. Seriously! Oj förlåt, har sett för mycket Grey's Anatomy! ^^ Gillar den serien men ibland blir man trött på vissa av karaktärerna för att de är så tröga och korkade. Oh well. Älsklingen och jag har även TRE KRONOR-marathon. Ni vet den där gamla goda SVENSKA TV-serien..Vi är inne på säsong 3 nu. Den är så skojig och pinsam på samma gång! Reine och Mimmi är ju roligast!
Jag vill att vi ska bli friska nu iaf. Vill tillbaka till praktiken och hästarna. Ska iaf till vårdcentralen imorrn. Hoppas inte att mina inhalatorer som jag ska "få" kostar för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar