2010-04-26

*~Coolers!~*


Det är nu så att jag blir kvar i Norrland ett tag till! Jag ska ha 3 månaders praktik på ett större travstall där de även föder upp arabhästar. Awesome! ^^ I ♥ horses!
Jag tror att älsklingen är glad över att jag stannar... eller har jag fel månne? Haha. Hon blir iaf inte av med mig så lätt! ;) Jag hoppas att vi inte kommer att gå varandra på nerverna för mycket bara. That wouldn't be good! ;P
Snart fyller vi 3 år! Tufft ju!
I ♥ U sweetie.
Jag har nog egentligen inte riktigt fattat att jag ska stanna kvar här ett tag till. Mina föräldrar och min älskade hund ska iaf komma på besök nån gång i sommar är det tänkt. Jag längtar som fan! Saknar dom ju massor. Längtar efter sommaren också. Nu ser det iaf ut som att våren är här när man kollar ut. Inte mycket snö kvar. YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar