2011-05-23

*~Some of them want to use you...!~*

Jag har varit deppig och arg denna helg som varit (fast inte så det har märkts så mycket utåt tror jag) efter att jag fått reda på att jag inte kommer få sommarjobba på travstallet där jag praktiserat och ska praktisera på fram till midsommar... I feel a bit used if you know what I mean. Jobbar och sliter arslet av mig (gratis) varje vardag och även vissa helgdagar för att få lite skruttpengar från försäkringskassan varje månad så jag knappt överlever! And for WHAT?! Ja jag är smått bitter nu. Blir så förbannad av att bli fucking utnyttjad så här... Sen ska man bara låtsas vara glad för att jag får använda henne som referens när jag ska söka jobb, yay? Trodde vitsen med den här jobbpraktiken var att faktiskt få en anställning om allt funkade som det skulle... Well clearly NOT! Some of them want to use you...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar