2011-05-24

*~Here's the sitch~*

Älsklingen har kört iväg till Skellefteå idag. Hon blir borta till fredag. Jag hoppas att hon kommer få det roligt tillsammans med sina klasskompisar :) Jag får roa mig själv på kvällarna med TV-serier och kanske nån film om jag ids. Kissekatterna är jättesnälla och lugna nu (de sover) så de blir väl psycho ikväll, lol! Tur de är söööta som fan! ;)

Jag är hemma just nu för att jag varit hos tandläkaren (fick en tand lagad) imorse vid 08.00 och bussen går inte igen förrän 12.40 ut till stallet. Jättedum buss. Vem har satt bussen att gå 06.33, 08.08 och 12.40? Sjukt skumma tider!

Ja, jag ville verkligen avreagera mig igår... När jag kom hem från stallet så satt jag mig på soffan och grät av ilska och frustration. Det gick inte att stoppa. Det är jobbigt att gå omkring och låtsas om att man är glad när man inte är det för att göra andra gladare. Jag har faktiskt inget jättebra pokerfejs men försöka går ju... Whatever. Jag skulle verkligen behöva en boxpåse att få slå lite på när det behövs. Jag är inte våldsam annars... men ibland vill jag bara få slå något (okay, någon också, men bara bad guys ok?! ;P) riktigt hårt när det är och känns djävligt.

Snart ska jag alltså till stallet och jobba i några timmar... sen hem och soooova! Eller se nån bra serie. Den som överlever får se! ;)

Btw.... JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT PENGAR! Så nu slipper jag ringa till pappa och be om att få pengar igen... ;P
Money good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar