2011-04-20

*~Sett många skräckisar på kort tid~*

Tycker jag har varit väldigt duktig som sett en massa läskiga (enligt mig själv iaf) filmer på kort tid! Jag som INTE är nån som gillar läskigheter. Senast såg jag och älsklingen + vår vän Jessy SCREAM 4 på bio och jag ville den! Men Scream-filmerna är ju faktiskt roligare än andra skräckisar iofs... Dock väldigt blodig denna gång! Många som dog i den! Men den var heltklart sevärd. Hon som satt bakom mig i biosalongen hoppade till fler gånger än jag så jag tycker jag var modigare! ^^

Innan hade vi sett: Ghost Ship, Storm of the Century (och jag gillar INTE ens Stephen King-filmer så mycket...), 13 Ghosts och the Perfect Storm. Okay den sistnämnda är väl inte direkt nån skräckis eller så, men jag satt ändå på helspänn när jag såg den.

Jag gillar INTE för blodiga filmer (slashers går bort!), zombie-filmer (förutom Resident Evil-filmerna... HATAR snabba zombier) eller äckliga filmer (där människorna blir av med kroppsdelar på olika hemska sätt, typ SAW-filmerna... Såg knappt 1 minut av första SAW-filmen för sen blev jag så rädd så jag började gråta och sen kollade jag på Ice Age 2 istället, haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar