2011-02-15

*~I said BRRR it's cold in here...~*


Vem fan beställde kylan? Det är så jävla kallt här. Det är mellan minus 24-30ºC. Igen. Jag fryser både ute och inne. Jag hatar verkligen januari och februari... till och med mars kan jag hata. För det är så jävla kalla och helt onödiga månader som jag tycker att man borde skippa. Jag är så trött på denna eviga vinter. Längtar som fan efter våren och sommaren.
So... what's new with me? Praktik-tiden på djursjukhuset är över. Tyvärr. Trivdes där. Alla är så trevliga och duktiga på vad de gör. Jag lärde mig en hel del. Och jag mådde typ aldrig illa fast jag aldrig sett såna där hemska sårskador och annat äckligt förut.

1 helt år (+ lite till) har gått sen jag flyttade upp hit och in hos Marie. Kan inte fatta det riktigt. Men vi har klarat det helt okay :)
Det som nog varit jobbigast är att jag är så långt ifrån alla mina gamla vänner, Lucas + mina föräldrar och brorsan. Har ju aldrig nån tid att träffa dom vilket jag tycker är skitsynd.
Jag och Kat ska iaf träffas snart och jag längtar efter henne och hennes/vår humor.
We have... our own... fun! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar