2011-02-17

*~"Det som inte dödar, härdar."~*

citatet ovan är ifrån Carina (älsklingens mamma).

Idag har jag, älsklingen och Carina åkt till kotknackaren och blivit misshandlade i hela kroppen helt frivilligt och det kostade 300:- per person.
"Ouch!" sa det som fan i min lilla trasiga kropp! :P Jag var till och med trasigare än vad jag trodde att jag var. Inte bara axlarna, ryggen och nacken som tagit stryk genom åren som jag har trott... Nä hela jävla kroppen är kass.

Roffe, som kotknackaren heter, masserade och drog och knyckte och tryckte och knådade och knäckte i kroppen så jag trodde jag skulle bli av med alla lemmar och huvud ibland.
Fy helvete vad ont det gjorde när han tog i med sina starka händer och tryckte i mina stackars så kallade muskler. Det är väldigt svårt att förklara känslan för den som aldrig blivit kotknackad (torterad) förut men jag gör så gott jag kan ;P
Det kändes verkligen som om han höll på att ta kål på en ett tag där. Nu vet jag iaf att jag måste börja stretcha kroppen.
Roffe arbetar annars som kotknackare åt hästar. Men en del människor vill alltså också få behandling av honom.

Jag kommer nog ha rejält med blåmärken imorrn. Men det är det värt. Man ska ju bli bättre i kroppen efter detta sägs det så jag får lita på det.

"Smek och kel kan du få hemma."
- Roffe till Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar