2009-09-30

*~inte hunnit med!~*

att uppdatera här om vad jag har haft för mig när jag var hos älsklingen... dammit. har iaf haft jävligt roligt och mysigt och även lite bråkigt kan man tycka, men inte så farligt [vi blev sjuka samtidigt i början på den andra veckan jag var där]... smått drygt faktiskt.
MEN. vi har hunnit med väldigt mycket som vi planerade att göra =)
vi har hunnit med att se klart Angel [säsong 5], se färdigt säsong 1 av Ally McBeal [och börjat på säsong 2], vara hem till Elli och ätit god mat och umgåtts med goa vänner, se FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN [på lördagen den 19e sept] på en riktigt fin bio [teater], sett på L word med sötan och Hanna, varit i Luleå och shoppat, jag har äntligen köpt en ny läpp-piercing till älsklingen som jag lovat att göra, jag har fått rida på en av Carinas hästar Connie the ponnie [fast hon är väl ca 1.75 hög eller mer, haha... no pony but a horsie] och fått åka till Bondeborg, Kalix och Finland med älsklingen och hennes pappa aka min svärfar [YES, WE'RE OUT NOW]! ;)
Dessutom har jag varit ett "mensmonster" under hälften av tiden jag var där [12 dagar var jag där allt som allt... alldeles för lite tid som vanligt...] sorry about that baby! =P

nu när jag är hemma igen så saknar jag henne bara hur mycket som helst!
det suger att vi inte kan träffas när vi vill...
idag har varit en sån där jobbig dag som jag saknar henne och längtar efter henne och blir gråtsugen och tjurig bara för att jag inte är där hon är... och så är jag väldigt kramsjuk också... inte kul alls =(
jag saknar att känna hennes hud och andedräkt mot min hud.. och jag saknar att rufsa om i hennes hår och jag saknar att krama om henne och pussa på henne och kyssa henne och smeka på henne. fan vad jag saknar henne!

jag saknar dig älskling och jag älskar dig mest av allt <3

1 kommentar:

  1. Tiden går alldeles för fort när man väl träffas, och alldeles för långsamt när man är ifrån varandra... Har jag också lärt mig nu. Distans suger...

    SvaraRadera