2009-09-11

*~bloggen vs. qx-dagboken~*


jag vet fan inte vad jag ska skriva men skitsamma.
befinner mig i sommarstugan. åker hem imorrn.
är lite trött och ska snart dammsuga, yay?

jag vill skriva nåt vettigt men det går fan inte längre verkar det som. jag tror man skriver bättre/mer när man mår dåligt. det har jag ju iaf bevis för i min "qx-dagbok" [även om den mest innehåller alla mina olyckliga kärleks-sagor genom åren =P]. men nu mår jag ju inte dåligt så då kan jag inte skriva om vettiga [eller ovettiga] saker verkar det som bara tråkiga saker som ingen vill läsa, whatever, why do I bother to care?

jag gillar nog helt enkelt INTE att skriva i bloggen för att jag fått för mig att en blogg är nåt som jättemånga måste läsa annars är den inget att ha.. hm.. might not be my "cup of tea" som man säger...

qx-dagboken är trevligare på så vis [man behöver inte kolla hur många som varit och läst och man behöver inte läsa kommentarer även om det kan vara kul ibland om det är positivt]. fast qx-dagboken sämre eftersom man bara kan ha 1 bild och bara skriva 1ggn/dag. fast å andra sidan så bråkar den mindre med mig eftersom jag förstår mig på den bättre än den här bloggen.
å tredje sidan [kan man säga så?] så är det ju inte så många o-hbtq-personer som kan läsa den där eftersom man måste vara medlem på http://www.qx.se/

så... jag vet inte om jag orkar ha den här bloggen kvar för jag känner att det inte är jag.. att det inte är mitt sätt.. I don't know how to explain it.. men men.. det löser sig väl... jag känner mig bara lite förvirrad angående om att fortsätta med denna eller ej.

vad tycker ni kära [är alla verkligen "kära"?!] läsare?
blogga eller inte blogga...?

4 kommentarer:

  1. inte lägga ner hannasöt! jag läser ju!!!!

    SvaraRadera
  2. vad är det här för svammel?? inte ska du väl sluta blogga :'(

    SvaraRadera
  3. jag tycker du ska ha den älskling =) puss puss!

    SvaraRadera
  4. Ni är för söta och snälla! =D
    Okay, jag lägger inte ner den.

    SvaraRadera